۷ پاسخ

این کاناله تو روبیکا رو پیدا کن عالیه هم ایده داره هم برنامه میده هم یه کتاب داره پر از تنوع غذایی قیمت هاش هم همه خوبه
@komaki_koudake_man

تصویر

بنظرمن بزاراز۵ ماهگی شروع کن یکم گوارشش تکمیل تربشه گلم

من امروز یکم تست کردم،دخترک استقبال نکرد🤦🏻

از ۴ ماهگی میشه شروع کرد

سلام دکتر به من هم گفت من چهارماهگی که کامل شد چند روز بعدش شروع کردم ولی فرنی و سریلاک و اینا

چرا ۴ ماهگی ؟

هروقت واکسنشو‌ زدی دو روز بعد شروع کن

سوال های مرتبط

مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی