این کاناله تو روبیکا رو پیدا کن عالیه هم ایده داره هم برنامه میده هم یه کتاب داره پر از تنوع غذایی قیمت هاش هم همه خوبه
@komaki_koudake_man
بنظرمن بزاراز۵ ماهگی شروع کن یکم گوارشش تکمیل تربشه گلم
من امروز یکم تست کردم،دخترک استقبال نکرد🤦🏻
از ۴ ماهگی میشه شروع کرد
سلام دکتر به من هم گفت من چهارماهگی که کامل شد چند روز بعدش شروع کردم ولی فرنی و سریلاک و اینا
چرا ۴ ماهگی ؟
هروقت واکسنشو زدی دو روز بعد شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.