مامانا چیکار کردین اضافه ی شکمتون رو جای بخیه سزارین نیوفتاد ؟

۴ پاسخ

منم همین رومخمه

تو بچه اول مامانم با شال آروم شکممو بست جوری که به بخیه فشار نیاد

منم اینطوریم یه دستمال کاغذی روش میزارم که هی عرق نکنه روزی یکی دوبارم میشورم و با سشوار خشک میکنم

متاسفانه منم همین مشکل دارم قشنگ افتاده روش باید شکمو بردارم تا ببینمش

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی