کسی در مورد امپول اسپارتینا چیزی میدونه؟

۲ پاسخ

من حقیقتا چیزای خوبی نشنیدم ( منظورم مارکش نیست) کلا درباره ی آمپول های لاغری چیزای خوبی نمیگن یعنی ضررش از منفعتش بیشتره
چند تا از دوستامم زدن عوارض داشتن

این روزا همه دربارش حرف میزنن

سوال های مرتبط