۷ پاسخ

من وقتی ناراحت میشم بچم خیلی تکون میخوره یهو میبینی یه روز تکون نمیخوره عادیه نگران نباش

و اینکه اصلا هفته شما پاااینه طبیعی هست ک این اتفاق بیفته اگ درد و این چیرا نداری جای نگرانی وجود نداره

اره من هفته پیش اینجور شدم هررر چی هم شیرینی میخوردم فایده نداشت. ی شانی خوردم ی واکنش خیلی ریز فقط ب اون نشون داد خیلی حالم بد بود و استرس داشتم اونروز دکترمم نبود منم از بیمارستان رفتن بدتراسترس میگرفتم دیگ خداروشکر فردا صبحش با حرکتش از خواب پریدم

من زیاد اینجوری شدم شدع دو سه روزم حرکت فقد روزی به دفعه داشته باشه نگران نباش از من الانم ک هفتم بالاهه دو روز کم حرکت داره

منم یه شب خیلی حالم بد بود کلی گریه کردم فردا صبحش تا ظهر هیچ تکونی نخورد ،وقتی عصر ب بعد بهتر شدم شروع کرد باز تکون خوردن ، طفلکا انگار مامانا ناراحت میشن اونا هم کز میکنن یه گوشه تکون نمیخورن☹️

تو هفته شما چند روزم شده حرکت نکنه

بله‌برای هفته شما خیلی زوده

سوال های مرتبط