چرا هفته ها نمیگذره هزار ساله ۸ هفتمه🤣🤣🤣

۱۳ پاسخ

سه ماهه اول سال ها میگذره برعکس سه ماهه دوم مثل برق داره برای من میگذره

😂😂😂😂😂

وای فاصله سونو قلب تا انتی لامصب مگه میگذششششت

من که تازه امروز وارد ۸ هفته شدم

من هزار ساله انگار حاملم ولی فقط ۶ هفتس😐🤦🏽‍♀️

وااااااای دقیقا 😂😂منم سه ماه اولم همینطور بود
البته هنوزم زود نمیره برام ولی بهتر از سه ماه اوله

الان که خوبه از وقتی که میفهمی بارداری تا سونو قلب اون چندین قرن طول میکشه

عا واقعا من منتظرم دو هفته بگذره برم تشکیل قلب

حرف حق 😃

چه بیبی چک قشنگی...والبته خیلی حرف درستی زدین هفته های اول خیلی سخت میگذره

منم همینم
در اصل همه همینیم سه ماهه اول خیلی دیر میگذره🫠😂
منم منتظرم این ۱۵ روز بگذره و به امید خدا وارد سه ماهه دوم بشم🥹🤲🏻🧿❤️

حق...🤪

😂😂..

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته هفتم بارداری
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری