من چرا دلم ن چیزای ترشمیخاد ن شیرین؟🤣🤣🤣🤣

۹ پاسخ

منمم مثل توو

منمممم

حالا من هم شیرینی دوست دارم؛ هم ترشی هم شوری😂 به هیچی نه نمیگه بچم :))

منم هیچی دلم نمیخاست عادی بودم

چون هنوز زوده گلم

من شیرینی بیشتر

دقیقا مثل منی

هنوز زوده بذار دو روز بگذره 😂

طبیعیه زوده خخخخ

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙و علیسان مامان آیهان🌙و علیسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری