۴ پاسخ

سینه تو به جوش شیر که تو اب حلش کردی روزی چندبار بشور و قبل شیر دهی آب بکش
و از دارو خونه قرص فلوکونازول ۱۵۰ بگیر فکر کنم دستورش روزی یک عدد باشه معمولآ نمیگن میگن باید بری دکتر اما به دکترشون بگو دکترم نیست تعطیلات لطفآ دستورش بگین یا اگرم واقعآ شرایط داری برو دکتر هزینه کن
بعد قطره ویوله دوژانسین با پنبه به سینه ات بزن منتها از دکتر بپرس روزی چندبار بزنی و اینکه قبل شیر دهی بشوری یا نه در کل سعی کن با اون سینه سالمت شیر بدی به نظرم برای پیشگیری به بچه ات نیستاتین بده که دوباره بهت منتقل نکن چون برفک یه قارچی به وجود میاره که منتقل میشه

خب دهن بچه سفید نیستش گلم؟ خب با این توصیف هایی که کردی سینه ات قارجی شده باید هم دهن بچه هم خودت درمان بشه و داروی ضد قارچ بزنی

هم بهتر غذا میخوره هم کمتر اذییت میشی

منظورت از سفیدی چیه
به نظرم بچه رو لیوان سیلکونی نی دار بخر شیر پاستوریزه یادش بده

سوال های مرتبط