۱۶ پاسخ

خیار شور و دوغ شور بخور تا بدنت آبو خشک کنه روی۶تا سفیده تخم مرغ بخور حبوبات اصلا نخور قرص دایمتیکون جویدنی بخور تا نفخ نکنی اذیت بشی اگه یبوست داشتی شربت لاکسی ژل بخور تا شکمت کار کنه اگه کار نکنه دردت بیشتره

چندتا تخمک درآمد احتمالا آب آوردی

عزیزم دکترت کی بود

شیاف دیکلو فناک.
من هایپر شدم بعدش ب من اینو داد

چه بد بهت شیاف ندادن منم شنبه تخمک کشی دارم میترسمم واقعا مهمه چه دکتری انجام میده بعضیا زیر دستشون آدم داغون میشه 🥲💔

اصولا تعداد تخمک زیاد باشه درد بیشتری داری برای ۴ تا عجیبه استراحت کن بهت برگه مراقبت ندادن ؟؟؟ پروتئین زیاد بخور استراحت کن یه شیاف هم هست میتونی بزاری الان اسمش یادم نمیاد

امروز طبق گهواره شانس باروری بالا دارم.دو روز بود اینقد شدید درد داشتم فک میکردم تعدادشون زیاده از اونه
بلکه انشالله سه چهارتا جنین تشکیل بشه

بچه میگم یکشنبه انتقال میدم.جنینام میشن سه روزه؟

مال من کلن 6تا بود سه تا تشکیل شد دوتا فریزر کردم یکی انتقال

شیاف دیکلو بردار

به نظرتون با ۴تا تخمک جنین تشکیل بشه.
مریضا امروز خیلی گناه داشتن همه ناراضی و شدیدا بد حال.
یکی با ۱۳تا فولیکول دوتا تخمک کشید

سلام عزیزم بسلامتی انشاالله منم یکی دو روز خیلی درد داشتم نمیتونستم راه برم فقط استراحت کن غذای سنگین نخور بعد عمل یبوست میگیری بیشتر دردت میگیره فقط سروقت آمپول دارو چی داده مصرف کن انشاالله بخیر میگذره

اگ تخمکات زیاد بودن این دردا طبیعی چیزای شور بخور خب باید خودش میومد

دکترت کی بود وکجا انجام دادی؟

فقط دراز بکش آب زیاد بخور اگه بهت دارو دادن اونارو‌سر وقت بخور خیلی راه نرو تا فردا خوب میشی منم روز اول یکم درد داشتم ایشالا همه چی به خوبی برات پیش بره ❤️❤️🙏🏻

کی بود دکترت
تو کوثر انجام دادی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامانم💔 مامانم💔 قصد بارداری