خانما قزوینی ب تازگی انومالی رفتید هزینش چند؟

۸ پاسخ

من رفتم معین الدین ۲۴۰۰ شد.۲ هفته پیش

من رفتم معین الدین 4900شد البته بستگی داره دکترت چیا نوشته باشه

من اردیبهشت رفتم مریم امینی ۲/۲۷۰

ببین من قراره ۸ تیر دوشنبه برم پیش آل بویه برای آنومالی اسکن.منشی اش گفت حدود ۶ تومن میشه

فک کنم ۲۸۰۰

من حامد گورابی اسمعیلی رفتم ۲۷۰۰

۳ تومن

تازگی ک ن فروردین رفتم ۳ تومن شد

سوال های مرتبط

مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه🍪 مامان کلوچه🍪 هفته سی‌ودوم بارداری