من رفتم معین الدین ۲۴۰۰ شد.۲ هفته پیش
من رفتم معین الدین 4900شد البته بستگی داره دکترت چیا نوشته باشه
من اردیبهشت رفتم مریم امینی ۲/۲۷۰
ببین من قراره ۸ تیر دوشنبه برم پیش آل بویه برای آنومالی اسکن.منشی اش گفت حدود ۶ تومن میشه
فک کنم ۲۸۰۰
من حامد گورابی اسمعیلی رفتم ۲۷۰۰
۳ تومن
تازگی ک ن فروردین رفتم ۳ تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.