خانوما سونوی داپلر در ۳۲هفتگی برای چیه؟

۳ پاسخ

برای خونرسانی به بچه منم دادم چون شکمم نسبت به هفتم کوچولو بود یکم بچم وزنش پایین بود

واسه رشد و بررسی خونرسانی و این چیزا

برا خون رسانی بچه بند ناف صدک وزن چک میکنن من هر دو هفته داپلر میدم

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دل آرام😌 مامان دل آرام😌 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد