۷ پاسخ

هیچی نمیخوره🫠

میوه ای ک دوس داره یا فرنی یا اوتمیل پودر مغزیجات

عصرا فرنی میدم من.

من امروز ماکارانی شکل دار براش درست کردم
روزای دیگه هم سوپ شیربرنج اتمیل کته عدس پلو شیربرنج کوکو و بعضی وقتا هم از غذایی ک برا خودمون درس کردم میدم

من طهر كباب تابه اي دادم شبم همونو مي دم

تصویر

همیشه خوابه بعدظهرا
دیگه شام میدم

میوه میدم یا فرنی میوه

سوال های مرتبط