عادیه بخاطر باز شدن عضلات و استخون و رباط های این قسمت از بدن هستش..ادم تو بارداری جاهایی از بدنش درد میکنه که که قبلا اصلا فکر نمیکردی وجود داشته باشه
من خیلی وقته داغونم دقیقا همینجاهام درد مخصوصا موقع پهلو به پهلو شدن
دیقن....
واسه من سمت چپه دارم میمیرم دو هفتس همچین دردی دارم
منم هستم
منم همینطورم ،دکتر گفت به خاطر باز شدن لگن و هورمون های بارداری هست
گفت زیاد پاهات را باز نکن
طبیعیه عزیزم. من حتی پله نمیتونستم بالا پایین کنم از درد. بعد زایمان همش خوب میشه
منم همینطورم
میخام بچرخم تا نصفه میام خودمم کمک میدم میچرخم اصلا نمیتونم پایین بدنم همکاری نمیکنه درد میگیره
من توی هفته 27رفتم پیش دکتر گفت خطر ناک و امپول پروژسترون بهم داد 2تا و بعدش خوب شدم و جای آمپول درد میکرد
ولی برای هفته شما فکر کنم عادی باشه
طبیعیه بزار هفتت بره بالا بدترم میشه
من آنقدر فشار رومه یه دل سیر گریه میکنم از درد
هیچکاری نمیتونی کنی عزیزم همینه که هست هممون تو عذابیم🥴😂
منم همینطوری هستم 🥺
عادیه برامنم اکثر اوقات همینه.خیلی خیلی درد مزخرفیه و تحملش بشدت سخته
منم منم تو خوابیدن و سمت چپم بیشتر اذیتم میکنه فقط دارم تحمل میکنم
منم اینجوریم فکر کنم طبیعی باشه
تحمل 🙂😂رفته رفته بدترم میشه ( در حال حاضر بسیار زیر فشارم )
منم اینطوریم فک کنم طبیعی باشه😮💨
طبیعی ه منم اسنجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.