۱۸ پاسخ

عزیزم کرم شقاق بزن اصلا نیاز ب شستشو هم نداره دکترم گفت سر دخترم من چندسال پیش همون زدن با یکی دوبار هم خوب میشه

مهتاب جون،سرحال ترشدی میای میگی دقیقا چیا لازم بود برای بیمارستان،اینکه لباس بالاخره چی پوشوندن و سایز چند مناسب بود ؟

خیلی تبریک میگم عزیزم
کرم آد
کرم شقاق هیدرودرم
و اینکه از شیر خودتون بزنید ب سینتون زخمش ترمیم میشه

الهی ایشالله زودتر خوب بشه
بیمارستان گلسار زایمان کردین ؟ راضی بوودین

اره عزیزم

عسلم مال من افتضاح بود از درد داشتم میمردم شیر خودتو بمال بهش خیلی بهتر میشه اگه بتونی کرم شقاق سینه بگیر داروخونه داره اما من شیرمو مالیدم ۳روزه خوب شد خداروشکر کلا خون بود

کرم شقاق سینه رو نمیدونم ولی عسل شنیدم خیلی خوبه

کرم شقاش سینه هیدرودم بزن

من شقاق سینه ماستلا گرفتم هنوز البته استفاده که نکردم ، دکترمم برند ماتیلدا واسم نوشت که داروخانه ها دارن ، نیاز به آبکشی هم ندارن همونجوری دکترم گفت میشه شیر داد

من کرم آلوورا میزدم قبل شیر دادن هم میشستم، ولی باید به مرور خودش خوب بشه زیاد دست کاری نشه بهتره

نه دکتر بهم گفت نیاز به شستن نداره

عزیزم من کرم شقاق سینه هیدرودرم خریدم با یکبار زدن واقعا تاثیر داشت
خیلی خوبه قیمتشم مناسبه
شستن رو نمیدونم ولی تا شیر بعدی تقریبا جذب میشه برای اطمینان با اب و دستمال پاک کن

ماتیلدا بخر
نیاز به شستشو هم نداره
کاملا طبیعیه
سری کن کرم شقاق سینه ماتیلدا

شیر خودت از همه بهتره من همه چی زدم خوب نشد تا شیر خودمو هی تند تند بعد شیردادن میزدم خوب شد

دکترم بهم کرم شقاق سینه نوشت نیاز نیس قبل شستن بشوری سینرو

گلم روغن زرد بزن و روش پلاستیک فریزر کوچولو بزار
چندبار این کار و بکنی خوب میشه
روغن زرد و توی غذاهاتم بریز کیفیت شیرت میره بالا و شیر غلیظ میشه

ببین من همه نوع کرمی خریدم جواب نداد شقاق سینه همه چی اگ خاستیم بخری وقتی بچه رو شیر دادی خابید بزن بعدم خاستی بچه رو شیر بدی حتما سینتو قشنگ بشور
اگه داشتی روغن خوش یا همون حیوانی رو بزن ب سینت زود خوب میشه
همیشه هم با شیر خودت سر سینتو ماساژ بده ک خیس باشه

عسل بزن خیلی خوبه
یکی سینتو شب تا صبح بزار باشه بیبین خوب میشه یانه من عسل زدم خوب شد

سوال های مرتبط