تن ماهی تو هفته من ضرر داره؟؟؟؟

۵ پاسخ

من ۲ بار خوردم🙊

کلا ضرره چون جیوش زیاده

کلا ضرر داره تن

نه بخور به اندازه منم میخورم
تو هرچیزی باید زیاده روی نکنیم

جیوه داره بهتره نخوری تز ماهی پرورشی استفاده کن ترجیحا غزل یا سالمون

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی