۵ پاسخ

اگه دردهات با استراحت خوب نمیشه داره منظم و مستمر میگیرتت اون مدفوع تند تند یا احساس دفع همه علائم زایمان
برو بیمارستان یک ان اس تی ازت بگیرن

منم همینطوریم. همه ی اینایی که گفتی.
اگه درد و انقباضات ریتم نگرفتن که ماه درده. ولی اگه تند تند میگیره و ول میکنه درد زایمانه.

میترسم بستریم کنن
قبلنم این دردو داشتم بخاطر عفونت بستریم کنن

گلم برو زایشگاه معاینه شو احتمالا درد زایمان باشه

منم همینطورم. شاید ماه درد باشه اینا. منم شنبه میرم دکتر

سوال های مرتبط