عب نداره سی سی سی بده فعات دفعات رو زیاد کن اگ گشنشه..دمنوش رازیانه بخور شیرتو زیاد میکنه بچتم کولیک اش کمتر میشه...شیرخشک رو با قطره چکان بده سینتو ول نکنه اخر شب شیر خشک بده در طی روز سینه بده بزاراون قدر ببمکه شیر بیاد. بعدم ابگوشت و مایعات اینا زیادبخور
اگر تعداد پوشک کثیف شده طی روز و وزن گیریش خوبه یعنی شیرت خوبه الکی شیر خشک نده
شیر مادر سبکتر و زودهضمتر از شیرخشکه
وگرنه شیرت میاد نگران نباش
ببینید بچه شما کوچیکه هم شیر خودت و بعد شیر دیگه بیشتر به معدش فشار میاد ..همون شیر خودت رو بده نهایت یه وعده شیر خشک سی سی سی ..بعد شیر دهیت هم فشار بده ببین چه حوریه میاد
از چندتا مامان شنیده بودم میگفتن مثلا دو یا سه ساعت که بچه ات خواب باشه و بهش شیر ندی اگه دیدی شیرت خیلی داره میره و اذیتی یعنی شیرت خوبه
ولی مال من اگه مثلا ۵یا ۶ساعت شیر ندم سینه ام سفت میشه و یه ذره میره اونم شب ها روز اصلا اینجوری نیست متوجه شدم که آنقدرا که لازمه شیر ندارم
شاید عاروق داره یا کولیک داره که با گریه دستشو میخوره.
اما میخوای بفهمی شیرت کافیه یا نه یبار با شیردوش بدوش با شیشه بده
بچه ها کلا دست میخورم بچه من سیر شیر میخوره ولی اخر پستونک یا دستشویی میخوره بیشتر وقت ها
دست شو میخوره ی چیز طبیعی..ببین شیر ک میخوره صدا قورتش میشنوی..بعد شیر خودت میخواب
اروم؟
میخواب
یعنی شبرت کافیه
دست شون میخورن عادت شون
منم همینجورم. هرچی میخوره انگا ن انگار بازم میخواد
عزیزم یکبار شیرتو بدوش ببینم چقدر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.