۸ پاسخ

بنظرم فقط دستگاه جوابه زودترجواب میگیری

من دادم به پسرم خوب شد بدون اینکه از دستگاه استفاده کنم

سلام اره خیلی خوبه بهش بده روزی ۲تا۳بار بهش بده باعث میشه زیاد ادرارکنه زردیش چنده

بچه کوچک رو خود درمانی نکنید خدای نکرده اتفاقی براش میوفته

اره عزیزم تاثیر داره

تندتند شیرش بده، با شیر هم بشوریش خوبه با عرق کاسنی اینا هم جوابه

اره عزیزم خوبه

قطره شیر خشت ترنجبین میگن خوبه هر چی که بیرون رویش بیشتر کنه و گرمی بدنش بزنه بیرون ازش زردیش زودتر میره

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۷ ماهگی