سلام ببخشید برای زردی نوزاد از چی استفاده کنم

۴ پاسخ

ترنجبین عرق کاسنی چیزای سرد خدت بخور انارم خیلی خوبه ی دو قطره بده بچه اگه زردیش بالای 14/15باشه دستگاه مهتابی اجاره کن دو روزه خوب میشه

یه قطره شیرخشت از داروخونه بگیر روزی ۳بار بهش بده.خیلی عالیه.. مدام هر یک ساعت شیرش بده .اگر شیرت کمه شیرخشک کمکی کنارش بهش بده حتما .. اگر بتونی یه بار شیر خودتو بده یه بار شیرخشک .. هرچقدر بیشتر مدفوع کنه به نفعشه..اصلا نباید گرسنگی بکشه.. ترنجبین هم میتونی بهش بدی .. خودتم ترنجبین و شیرخشت از عطاری بگیر بخور ..
اینا تجربه های من با دوتا بچه که هردو زردی گرفتن .
اگر تجربه الانمو داشتم حتما از همون روز اول شیرخشک بهش میدادم در کنار شیرخودم

با عرق کاسنی بشورش وقتی جیش کرد. باشیر بشورش.خنکی بخور خودت

شیر خودتونو اگه میخوره شیر خشت و ترنجبین بخورین با عرق شاه تره

سوال های مرتبط

مامان مسیحا مامان مسیحا ۹ ماهگی