۱۳ پاسخ

مراقب باش بچت نکشش از تو گوشت

منم چندروز پیش اینو خریدم این مدلا ظریف و قشنگن منم خیلی دوست دارم

تصویر

عالییی

ظریفه👌

خیلی خوشگله گلم

اگر خریدیش مبارکه

خوشگل و ظریفه 😍😍

اره قشنگه

چقدقشنگه

نمیدونم چرا با گوشواره مشکل دارم بدم میاد🤷‍♀️

از عالی عالیتر

چقد ناناسه

آره قشنگه
خیلی ظریف

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری