انجیر بخر خشک بنداز تو اب جوش خیس ک شدن بخور غذای سفتم نخور شاید مال این قبلا قلیون کشیدی الان موقع بارداری این طور شدی چون من خودم این طور بودم
میوه بخور قیسی بخور شیر بخور غذای آبکی بخور
زرد آلو بخور شکم کارکنه .مایعات ولرم بخور
صبحا اب داغ ناشتا بخوری هیچ وقت یبوست نمیگیری
زردالو گیلاس الو و فیبر بخور
انجیر خیلی خوبه
منم گاهی دارم اذیت میشم باید مایعات زیاد بخوریم
وای منم🥲خیلی اذیتم
فقط یکی دوبار زردآلو خوردم یکم بهتر شد ولی همیشه جواب نمیده
الو خیس کن بخور و تو غذات روغن زیتون بریز
مایعات زیاد بخور
میوه زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.