وای یبوستم شدید چیکار کنم 😭

۸ پاسخ

منم شدید یبوست دارم

کیوی .سیب گلابی خیلی عالین

اگه زردآلو خشک شده داری همون قیصی داری بخور خیلی کمک میکنه

آلو بخور

یه جا دیدم گفتن قیصی استفاده کنی کیوی هم خوبه برای من اثر گذاشت

با سرنگ بدون سوزن روغن زیتون بردار درست میشه

ناشتا آب ولرم بخور انجیر زیاد مصرف کن

الو خشک بخور

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته پانزدهم بارداری