سلام خانما قرص دایمتیکون در بارداری ضرر دارد

۴ پاسخ

سلام منم میخورم دکتر از ۲۹هفته داده بهم و میخورم

من بخاطر اسید معده ام دکترم گفت بخورم . دایمیتکون جویدنی

من استفاده می کنم البته دکترم در جریان هست

فکر نکنم چون مخصوص کودکان و نوزادان هست

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان سام کوچولو ♥️ مامان سام کوچولو ♥️ ۱۰ ماهگی
مامان زینب کریم پور مامان زینب کریم پور ۸ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی