۱۰ پاسخ

پسر منم همینه . موندم پس بچه های آروم و اوکی بیرون برای کی هستن

هعی دختر منم همینه
تازه شدیدا هم جیغ میزنه باگریش

شایراد پیش من گریه نمیکنه شهاب و میبینه و گریه میکنه چون شهاب واکنش نشون میده من یه ساعتم گریه کنه نگاش نمیکنم خودش ساکت شه میدونه ک پیش من نمیتونه با گریه به خواستش برسه ولی پیش شهاب یه آدم دیگه میشه

دختر منم یک‌ماهه این مدلی شده خیلی اذیت میشم طوری که کم میارم دیگه ولی میگن بخاطر بحران سه سالگیه تازه دختر من اصلا غذا نمیخوره

دختر من هم اینجوریه مامانم میگه به خواهرش حسادت میکنه و بهونه میگیره نمیدونم بخدا

دقیقا بچه های منم اون طوری هستن دیروز و امروز دیونه مون کردن ۴ نفر نمی تونستیم کنترل شون کنیم

ا. من فکر میکردم چون دختره. بچم اینجوریه. اخه پسرم اینجور نبود

باور کن پسر منم همین آب می‌ریزه زمین گریه می‌کنه میگه جمع کن پس بده دیگ تو فکر کن 🤣🤣

والا پسر من یبار نیم ساعت گریه کرد چرا ماه تو آسمون نیست

جووون خوشتیپ پسر..😍
شبنم جان مثل اینکه باید دندون رو جیگر بزاریم که همشون این کارا رو دارن تو سه سالگی🫠😊

سوال های مرتبط