اره منم داشتم الان کم شده
ولی حالت تهوع شروع شده از این هفته🫠
بله من هنوزم شکم درد دارم
اره چن هفته ای؟
سونو قلب رفتی؟
من ۶ هفته شدم امروز
۱۶ تیر میشم ۸ هفته سونو اولیه رو میخام برم خداکنه قلبش تشکیل شده باشه
اگه درش قابل تحمل باشه لک بینی نداشته باشی اره
بله عزیزم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.