سمت راست دراز بکشیم مشکلی نداره ن ؟؟؟

۶ پاسخ

من روزا ک دراز کشم سمت چپ ام ولی شبا واقعا با راست راحت ترم رو راست میخابم 😂😂😂

من ک راست راحتترم
چپ حس میکنم بچه داره له میشه🤣

نه پهلوی راست هم میشه دراز کشید فقط چون خونرسانی تو پهلوی چپ یکم یبهتره توصیه میشه به پهلوی چپ خوابید وگرنه پهلوی راست هم میشه

ن بابا عب نداره
نمیشه همش سمت چپ ک 🫠

نه فقط طاق باز اونم ژولانی نخواب

نه چه مشکلی؟

سوال های مرتبط