من روزا ک دراز کشم سمت چپ ام ولی شبا واقعا با راست راحت ترم رو راست میخابم 😂😂😂
من ک راست راحتترم
چپ حس میکنم بچه داره له میشه🤣
نه پهلوی راست هم میشه دراز کشید فقط چون خونرسانی تو پهلوی چپ یکم یبهتره توصیه میشه به پهلوی چپ خوابید وگرنه پهلوی راست هم میشه
ن بابا عب نداره
نمیشه همش سمت چپ ک 🫠
نه فقط طاق باز اونم ژولانی نخواب
نه چه مشکلی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.