۱۵ پاسخ

عزیزم دختر اولم خیلی ریز بود .۲.۹۰۰ به دنیا اومد
الان ۱۳ سالشه
ماشاءالله درشت و قد بلنده
اینو گفتم که نگران هیچی نباش
رشد خودشونو دارند

بچه منم ریزه اول ژن شو نگاه کن بعدشم بچه یک ماه مگ باید گوشت داشته باشه 😐همش آب هنوز استخون هاش هنوز نگرفتن خودشون

ماشاالله خوب بوده وزنش
بقیه باید یه چیزی واسه گفتن داشته باشن دیگه بیخیال باش

ول کن بابا
دختر من 2800 به دنیا اومد
هی میگفتن ریزه گفتم خدا بده برکت اینور بزرگ میشه 😂

دیگه ریزترازبچه من نیست ک الان۳۲۰۰وزنش😄ب منم خیلی میگن ریزه بچت برام مهم نیست

موقع تولد چند کیلو بود
برو با ترازو آشپزخونه بکش😂 من بچم همه میگفتن چیکارکردی لاغر شده من رفتم کشیدم دیدم از موقع تولدش ۶۰۰ گرم اضافه کرده نمیدونم خوبه یا کمه

وزن تولدش چقدر بوده

دیوونه نشی بشینی برای حرفاشون غصه بخوریا اینا ببخشید زر زیاد میزنن بخدا آنقدر میرن میان بمن میگن بچه ریزه هیچی حالیت نیست بچه جون ندارع اهمیت نده من میگم باشه و اهمیت نمیدم😂

در اصل باید روزی ۲۵-۳۰گرم اصافه کنه

دختر من الان تازه شده ۴۹۰۰
ولی بنظر خودم خوبه ظاهری لاغر نیست
دختر شما تا الان حتما یک کیلو اضافه کرده

خب باید میگفتی بچه آدمه کوچیکه بچه فیل که نیست دور از جون شما
من نمیدونم چیکار بچه دارن اگرم بزرگ‌باشه اینقد میگن که چشمش بزنن

عزیزم شما بهشون بگو دکتر که نظرش اینه که وزن بچه نرماله

از بچه یک ماهه چ انتظاری دارن میخوان چن کیلو باشه ۵ کیلو؟؟؟
حداقل بزارن ۴ ماه بشه اگه دیدن کوچیکه بعد نظر بدن

در دهن مردمو نمیتونی ببندی عزیزم برات مهم نباشه اول آخر بزرگ میشه چاق میشه لاغر میشه بیخیال بابا

چند کیلو؟

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی