خانما پسرم خیلی ابریزش بینی داره چکارش کنم

۵ پاسخ

قطره بینی بخر

وای پسر منم سیتری دادم یک سی سی بهش

شربت سیتریزین فک کنم آب رو اتیشه زود بند میاره

مایعات زیاد بده بهش

پلارژین بده بهش من از دکتر پرسیدم شربت سیتریزین گفت نده

سوال های مرتبط

مامان دلوان و فندق مامان دلوان و فندق ۱ سالگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی