۵ پاسخ

و منی کی لکه نداشتم

گلم منم لک داشتم تو ترشحاتم هاله های صورتی بود
حتی افتادم ب خونریزی در حد پریودی !رفتم سونو کیسه و زرده تشکیل شده بود دو هفته بعدش خداروشکر قلبشم تشکیل شده بود
الان ک لک داری فقط استراحت کن
اشتباه من استراحت نکردن و بی توجهی کردن ب علائم بود

لکت چقدره. با دستمال به خودم میکشم لک قهوه‌ای هست

دقیقا منم مثل شما شدم. روز ۱۸ سیکل لک قهوه ای داره ازم میاد. نمی دونم چیه. شایدم پریودی. ولی ۱۰ روز مونده به موعدم.

انشالله ک عزیزم باردار باشی🙏🏻

سوال های مرتبط