۴ پاسخ

قدش خوبه که جای من باشی چی یکساله روی ۸۸ مونده همه چیشم سالمه خودمون هم قد بلندیم دکتر هم چند بار بردم

پسر منم همینه
پسرا خیلیاشون یهو تو سن بلوغ قد میکشن
انقدر دیدم

کلسیم بده

آره دیوونه نشو پسرمن چهارماه۹۳بود همه گفتن ببر دکتر نبردم.خودش یهوشد۹۸فقط بهش یه مولتی ویتامین ساده بهر بده

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترام مامان مامان دخترام ۳ سالگی