۸ پاسخ

این کاناله تو روبیکا رو پیدا کن عالیه واسه شروع هم ایده داره هم برنامه میده هم یه کتاب داره پر از تنوع غذایی قیمت هاش هم همه خوبه
@komaki_koudake_man

تصویر

با فرنی شروع کردم با آب درست میکنم . بعد بهش پوره سیب یا پوره هویچ بخار پز و گاهی با یکم موز فرنی هاش مزه دار کردم . دوست داره مخصوصا با سیب و موز

خانمامیخوام شیرخشک کمکی فدم ب بچم چ مارکی خوبه

منم شروع کردم حریر بادام

من ۴ ماه و نیم شروع کردم چون استپ کرده بود با فرنی شروع کردم

نه بزار همون‌سرم‌قعش یا نهایتا ۵ ماهه

من از ۴ ماهگی دادم بهش😁 دقیقا از همون واکسن ۴ ماهگی دادم بهش

الان زوده ولی اگ رفلاکس داره بده .. فرنی با اب یا شیر بده بدون شکر رقیق بردار بزار بتونه قورت بده

سوال های مرتبط