این کاناله تو روبیکا رو پیدا کن عالیه واسه شروع هم ایده داره هم برنامه میده هم یه کتاب داره پر از تنوع غذایی قیمت هاش هم همه خوبه
@komaki_koudake_man
با فرنی شروع کردم با آب درست میکنم . بعد بهش پوره سیب یا پوره هویچ بخار پز و گاهی با یکم موز فرنی هاش مزه دار کردم . دوست داره مخصوصا با سیب و موز
خانمامیخوام شیرخشک کمکی فدم ب بچم چ مارکی خوبه
منم شروع کردم حریر بادام
من ۴ ماه و نیم شروع کردم چون استپ کرده بود با فرنی شروع کردم
نه بزار همونسرمقعش یا نهایتا ۵ ماهه
من از ۴ ماهگی دادم بهش😁 دقیقا از همون واکسن ۴ ماهگی دادم بهش
الان زوده ولی اگ رفلاکس داره بده .. فرنی با اب یا شیر بده بدون شکر رقیق بردار بزار بتونه قورت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.