بچها چرا به پهلو راست میخابم حالت تهوع میگیرم؟

۲ پاسخ

واسه حالت معده هس عزیزم

طبیعی هست چون میگن حالت معده جوریه وقتی به راست میخوابی غذا برگشت پیدا میکنه باید به چپ بخوابی تا ورودی معده به سمت بالا بیفته

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی