زیاد به طبل زن نزدیک نشیدچون ارتعاشاتش حتی برای خودمون ضرر داره چه برسه به جنین
نه بابا
ضرر ک نداره ولی گفتن از هفته ۱۶ تا ۱۸ ۱۹ حتما حواستون باشه چون جنین تازه شنواییش فعال شده بیشتر میترسه باید مراقب باشید
جنین از صدای بلند بدش میاد و میترسه حالا هر صدایی طبل که بدتره ارتعاش داره
فکر نمیکنم بازم اگه حس میکنین ضرر داره حساسین تو شلوغی نرین بیرون
والا میگن صدای بلند ضرر داره حالا چه طبل چه صدای باند
من سعی میکنم تو مراسمات دورتر وایسم
هم از طبل هم از باند ها ولی دقیق نمیدونم فقط شنیدم که ضرر داره
سلام نه چه ضرری اینا چیه تو مخ شماها کردن ترسوندنتون اخه نگران نباش
ضرر داره ینی 🧐
خودت نترسی نه بنظرم چون واضح نمیشنوه
اگه نزدیک طبل نباشین بهتره
ضرر داره ینی 🧐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.