پسرمن تو دوروزگی 10 بود تو 6روزگی دیگه نزاشتم آزمایش بگیرن دستگاه بود چون 36 هفته دنیا اومد آوردمش خونه. شير خشت و ترنجبین خریدم دم کردم خوردم به پسرمم دوبار هربار دوقطره دادم... لامپ مهتابی هم روشن کردم بالا سرش الان خیلی بهتره
زیاده، ببر دکتر
نه بالاعه ، ببر دکتر یا دارو بده یا بذارن دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.