۵ پاسخ

دخترمن دورشکمش کوچیک بود بچه شما چطور؟بهم لیدی میل داد فکر کنم دوهفته یبارم سونومیکردم ببینن پیشرفت داشته یانه ۳۵هفته سزارین اورژانسی شدم

من دخترم بود تو سونورشد مشخص شد هیچ علائمی نداشت خداکنه پسرم دیگه اونجوری نباشه

ایوجی ار چیه توضیح میدین

رشدش تو سونو عقب تر از تاریخ ان تی بود

توی سونوگرافی رشد مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ ماهگی
مامان شیطونک مامان شیطونک هفته بیست‌وششم بارداری