۵ پاسخ

من الان ب سلین سه ساعت ی بار نود تا میدم

هر بچه متفاوته. باید ببینی مقداری که بهش میدی سیرش میکنه یا نه، اگر بعدش گریه میکنه و نق میزنه یعنی سیر نشده و باید بیشترش کنی

کلا میانگین ساعتی 30تابخورن خوبه

ن بچه با بچه فرق داره من بچه تازه بدنیا اومده دیدم 60تامیخورهبعد میگفتم به دکتر می‌گفت اشتهای تو با دوستت یکیه دیدم راست میگه

من الان هفت ماهشه دو سه ساعت یکبار 60سیسی گاهی هم 90تامیخوره

سوال های مرتبط