۴ پاسخ

دکتر به من گفت خانوم ها میتونن هر ۱۵ روز یکبار بخورن چون لازمه برا بدنشون

شما هیچوقت بدنتون ده کیلو گوشت یکجا رو نمیتونه هضم و جذب کنه
قرص هم همینه بهترین دوز ویتامین دی هزار روزانه هستش
قبلش هم حتما چند دوره آمپولش رو بزنید که اوکی بشه

برا بچه هم ۵۰ هزار میدی؟
برا خودت اگه کمه هر دو هفته برا بچه دوزش بالاس از دکتر بپرس نمیدونم با این دوز ب بچه میدن یا نه

سلام هر ماه

سوال های مرتبط

مامان آرمین. اروین مامان آرمین. اروین ۴ سالگی