مامانا گود دی هر روز بخوریم ضرر نداره ؟

۶ پاسخ

عزیزم گود دی بخور ولی اگه بخوری هرروز مثل تریاک عمل میکنه یک روز نخوری انگار عصبی و‌کلافه ای

اگه کیست داری کلا نخور

هر چیزی زیادیش و هر روزش باعث میشه بهش عادت کنی و ضرر داره.دراز مدت ضرر داره .تجربش و دارم

سلام بر چاقی و دندون خراب
پر شکر هست ضرر داره بجاش قهوه بخوره اگه میسازت

ضرر اونجوری نداره اما میگن هرروز خوردن هفته ای نیم کیلو چاق میکنه اگر مشکلی نداری بخور

اون دیگه چیه

سوال های مرتبط