چند هفته زایمان کردی و کدوم بیمارستان؟
ماما همراه هم داشتی ؟
بلهههه
تا یک بستری شدم رفتم بخش زنان سرم فشار وصل کرد واسم تا سه نیم چهار با تنفس دردامو تحمل میکردم ابمیوه خوردم یکم مغزی جات تا ساعت چهار معاینه کرد دکترم گفت ۳سانتی🤦🏻♀️من بگو گفتم وای تا آخر شب باید درد بکشم بعد یکم خوابیدم دوباره رو توپ ورزش کردم دوش آب گرم گرفتم تا ساعت شیش قابل تحمل بود از شیش به بعد یهو دردام دو برابر شد البته بگم سرم فشار تا لحظه آخر وصل بود بهم پرستار معاینه کرد گف شیش سانتی دوباره 🤦🏻♀️ی دور دیگه خودمو باختم گفتم دیگه نمیتونم شیش نیم شد دیدم بشدت زور دارم همراه درد ب پرستار گفتم امد معاینه یهو گف فول شده سریع تخت زایمان آماده کنید ب من میگف درد امد فقط فوت کن تا رفتم رو تخت تا هفت ده دقیقه زایمان کردم و ۸تا بخیه خوردم
نگو ک کیسه آبم نشتی داره بعد پاره شده زنگ شوهرم زدم سریع امد رفتم بیمارستان معاینه کرد گف دوسانتی باید بستری بشی
من یک تیر رفتم چکاب پیش دکترم بعد معاینه کرد گف یک سانتی بعد گف احتمال لکه بینی داری
تا دو روز لکه بینی داشتم بعد دوم تیر از خواب پاشدم دیدم یکم ازم آب امد گفتم ترشح رفتم دسشویی امدم کارامو کردم خونه تمیز کردم جارو زدم یکم دراز کشیدم رو مبل بعد پاشدم ک ناهار بزارم ساعت دوازده ظهر یکم ترشح امد ازم ترسیدم بعد رفتم دسشویی برگشتم یهو خیس آب شدم
همینجا میگم
اگه طبیعی بودی اره
اره عزیزم طعبیی بودی؟؟
آره عزیزم بگو
سزارین کردی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.