۱۴ پاسخ

نه نمیخورم

من خیلی وقته نمیخورم بخاطر وزنم بالا رفته گف اگه دوس داری هفته ای یکی بخور که منم یادم میره

من وزن بچم کم بود یه ذره خودمم زیاد وزن اضاف نکرده بودم میخورم همچنان

شاید وزن تون زیاده ک گفته نخورین یا وزن بچه زیاده

من بچم وزنش زیاده چند روزه خودم نمیخورم مولتی و ویتامین دی رو فقط شبا آهن میخورم دوتا

به من گفت نخور گفت اشتهاتو زیاد میکنه وزنت ده کیلو رفته بالا زیاده برا هفت ماه

ولا منکع دکتر خودمم بروز میخورم ی ماه کامل نمی‌خورم😂

من اسپرینو گفت نخورم از ۸ ام ، چون ۲۸ ام زایمانمه، بقیشو چیزی نگفت منم میخورم

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

به من گفت امگا سه و آسپرین نخور دیگه

والا من هنوز دارم میخورم

به منم چیزی نگفت میخورم

میخورم من .بارداری قبلیمم تا روز آخر خوردم

بمن هم گفت نخور

سوال های مرتبط