۱۵ پاسخ

مبارکه عزیزم 😍گندم و‌ نخود و لوبیا و کمی عدس و خیس کن و بذار هر کدوم چن ساعت جدا بپزن گوشت هم بپز و پیاز داغ فراوون درست کن گوشت و ریش ریش کن و گندم و اضافه کن و آب گوشت و هم بریز داخلش و بعد یک ساعت حبوبات و اضافه کن و حداقل ۷ ساعت بذار بپزه عالی میشه

مبارکه

مبارکه
دختر منم دقیقا تو همین حالته همین قد در اومده ولی من امتحان نکردم ببینم گاز میگیره یا نه😂🥹

ای خدا 😍مبارکه ماهان قشنگم

مبارکش باشه عزیزم کاش دختر منم دندون دربیاره یک سالش هست دندون نداره

مبارکش باشه عزیزم
اش دندونی مثل آش رشته س فقط رشته وسبزی نداره و گندم هم داره بجاش

مبارکه 🥰

مبارکه عزیزم پسر من دوتا کرسیش هم درومدن قشنگ گاز میگیره میکنه ضعف میکنم

پسر من۷ماهش که بود یکجا ۶تادندون درآورده
یکی دیگه دندون هم تازه جوونه زده

و منی که دخترم دندوناش یکی نمونده در نیومدع باشه

عزیییزم مبارکه ❤️

مبارک عزیزم🥰🥰🥰🥰

عشقم چقدر طول کشید تا انقدر بزنه بیرون؟
بعد دیگه بی تابی نکرد؟

مبارکهه عزیزم😍
پسرمنم هشت ماهشه هنوز درنیورده،میشه بگین علایمش چی بود ؟!

اخی عزیزم مبارکه
دختر منم دندونای بالاش دراومد تازه دیگ رسما قط میکنه هرجارو بگیره🤦🏻‍♀️😂

سوال های مرتبط