ماه نهم خیلی تند تند داره میگذره پشمام ریخته

۱۳ پاسخ

منی که هنوز باورم نمیشه دومی زاییدم😂😂💔

برای من چرا نمیگذره پس

وای اتفاقا برا من خیلی سخت و دیر میگذره😅
البته انگار صد ساله حامله‌م😂

کاش واس منم تند تند میرفتتتتتتت

من کل بارداری فس فس میکنه‌ اصلا نمیگذره

پس چرا واسه من نمیگذره😬

وای آره
اصلا باورم نمیشه ۱۵ هم باید برم برای عمل😑🫤🫠
انشاءالله همگی زایمان خوب و راحتی داشته باشیم و بچه هامونو بسلامتی بغل بگیریم

برامن ک کل بارذاری هر یک روزش یساله🙄

من ماه هشت برام خیلی دیر گذشت
الان دیگه هروقت بگن حاضرم بزام خسته شدم 🥲🥲

من کل بارداریم زود بود این ماه اخر هر روزش ی ماهه

وایییی دیقننننن من دیگ حالم بهم میخوره از حاملگی😥😥😥

پس چرا واسه من تند تند نمیره تازه ابن ماه استرس هم گرفتم

برای من همه بارداریم خیلی زود گذشت🫠ولی این 9روز اخر خیلی دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۵ ماهگی
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی