۳ پاسخ

من صندلی غذا گرفتم که تاب برقی هم هست جنس و کیفیتش رو خیلی راضیم از تابش هم بی نهایت راضیم حسابی دخترم رو سرگرم میکنه برند بیبی آنجل هست

کیدیلو

من تازه خریدم مارک بیبی ماک خوبه راضی ام

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۰ ماهگی