سلام عزیزم دردات میگیره ول میکنه؟
نگرانی نداره دیگه باید زایمان کنی
اما اگر پی در پی و طی فواصل منظم درد داری حتما برو بیمارستان
یکم دراز بکش استراحت کن ببین با استراحت این حالت هات رفع میشه یا ن .. ب خودت استرس نده .. منم حالت درد پریودی میاد سراغم دراز میکشم استراحت میکنم کلا قطع میشه یکمم زانوم درد میگیره ولی با استراحت اوکی میشم استراحت کن کمی آب خنک بخور
اگه فواصلش کوتاه شد و شدتش زیاد و حالت فشار بهت امد برو بیمارستان .والا برو یک دوش اب گرم بگیر اگه کاذب باشه اروم میشی .اگه هم درد واقعی باشه که روندش سریع تر میشه
نگران نباش زنگ بزن ب مامات دردات منظم شد برو دکتر یا اگر بیمارستانت خصوصیه زود تر هم بری اوکیه
درداتو زمان بگیر ببین فاصلش کم میشه یا نه
۳۶هفته چند روزی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.