الکی تو خونه نشین
منم دقیقا الان درد کمر و زیر دل دارم اما فک نکنم اینا برای زایمان باشه
اگه در روز یکی دوبار در حد چند دقیقه میگیره و ول میکنه فکر کنم طبیعیه. منم دو سه هفته است اینجوریم ولی همش کاذب بود😶
ان اس تی حتما برو استراحتم بکن کار سر خود نکن فقط با نظر پزشک
اگه با استراحت بهتر میشین جای نگرانی نداره
برو ان اس تی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.