۶ پاسخ

الکی تو خونه نشین

منم دقیقا الان درد کمر و زیر دل دارم اما فک نکنم اینا برای زایمان باشه

اگه در روز یکی دوبار در حد چند دقیقه میگیره و ول میکنه فکر کنم طبیعیه. منم دو سه هفته است اینجوریم ولی همش کاذب بود😶

ان اس تی حتما برو استراحتم بکن کار سر خود نکن فقط با نظر پزشک

اگه با استراحت بهتر میشین جای نگرانی نداره

برو ان اس تی بده

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری