۸ پاسخ

من اسمشو میزارم لِنا

مثل من ک چهار روز دیگه نی نی میاد

ما در ثبت احوال اسم انتخاب کردیم🤣🤣🤣🤣

ماهلین قشنگه
آوین هم دوس

ایلاف ،آیات

سلما
لنا
تسنیم
لئا
اینا اسم های انتخابی من بود که در نهایت سلما شد

من اسم دخترم و میذارم سدنا

نفس
نورا
پناه
حدیث ومحدثه

سوال های مرتبط