خانما کوالی فول یا همون فولیک اسید تا چند هفته مصرف میکنن ؟؟

۵ پاسخ

من تا ۱۲ هفته سونو ان تی که بردم گفت دیگه نخور

من دکترم کوالی فول رو فقط یه دور مصرف کردم
فولیک اسید هم تا ۱۴هفته از هفته ۱۶ ففول گاین برام نوشت

برا من تا ۱۷ هفته خوردم بعدش که رفتم آنومالی عوض کرد قرصامو

من تا ۱۶

من تا ۱۹ هفته خوردم ولی باز دکترت باید بگه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محیا و 🍓 مامان محیا و 🍓 هفته یازدهم بارداری