من تا ۱۲ هفته سونو ان تی که بردم گفت دیگه نخور
من دکترم کوالی فول رو فقط یه دور مصرف کردم
فولیک اسید هم تا ۱۴هفته از هفته ۱۶ ففول گاین برام نوشت
برا من تا ۱۷ هفته خوردم بعدش که رفتم آنومالی عوض کرد قرصامو
من تا ۱۶
من تا ۱۹ هفته خوردم ولی باز دکترت باید بگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.