من چون موندم بیمارستان ۱۹ روز واس زردی پسرم زخمم هنوز کامل جمع نشده استراحت نداشتم وگرنه سزارین باید تنها کاری که کنی از بخیه هات مراقبت کنی که عفونت نکنه و دو سه روز اول سخته
از طبیعی بهتره
ولی بازم من خیلی اذیت شدم ..
منم سزارینی ام پمپ درد خریدم
امیدوارم کمک کنه ..شیاف هممیخوامبخرم دیگه امیدوارم سخت نباشه
زایمان اولم که خیلی اذیت شدم دلیلش هم فقط این بود که شیاف نزاشتم درد داشتم نمیتونستم خودم شیاف بزارم
من تجربم گذاشتم
بازم برگردم انتخابم سزارین
واسه منم خوب بود والا خداروشکر
من سزارین شدم خیلی بد بود
بله من پارسال سزارین شدم ،خیلی عالی بود همه چیز ،تجربه بسیار عالی
من ده روزه شدم هیچ دردی نداشتم فقط اولین راه رفتنت یکم درد داره اونم نه دراون حدهرچی بیشتر راه بری زودتر بهترمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.