شماهم هرچی بیشتر به زایمانتون نزدیک میشه استرس میگیرید

۱۶ پاسخ

اره واقعا
اولاش میگفتم چرا نمیگذره ، زودتر میگذشت راحت میشدم ..
ولی الان هرچی به زایمان نزدیک تر میشه میگم کاش دیرتر بگذره من هنوز آمادگیشو ندارم
کلی کار نکرده دارم کلی وسیله مونده نگرفتم
خلاصه خیلی استرس دارم

اره🫠

استزس سوند دارم فقط..

من یادمه اصلا استرس نداشتم

برخلاف استرسش اصلا اونجوری ترسناک نبود با وجود ۱۵۰ تا بخیه ک خوردم😂😂😂

نه من دومیه زیاد نمیت رسم چون میدونم چیا درانتظارمه😅🥹

من فعلا استرس ندارم پس فردا میرم برام نوبت زایمان بزنن

نه من دوسدارم زودتر ب زایمان نزدیک شم 🙂

نه استرس نادره اگه تجربه نداری واسه همینه استرس بهت کمکی نمیکنه

اره بابا من کلا این هفته تازه رفتم نوبت بگیرم یکشنبه اینا بود فک کنم از اون روز تاریخ داده استرس هام شروع شد ولی ن زیاد الان آخر هفته شده خیلی نزدیک شدم بیشتر فک میکنم ب زایمان

بلههههه

نه هنوز 😐😂 هردفعه یادم میاد قراره زخم و بخیه روبدنم باشه میگم واااایی زخم توهوای گرم همین بعدباز یادم میره🤣🤣

استرس ندارم اصلاااا و خیلی دوست دارم فردا ۱۰ مرداد باشه🥺

اره 🤦🏻‍♀️🫠

واسه من ۲۰تیر وقت داد دکترم ،خیلی استرس دارم و میترسم سزارین هستم

عادیه بالاخره یه تجربه جدیده دیگه🥲♥️

سوال های مرتبط