اره منم همینطورم امروز فکر میکردم چطور از زیرش در برم دیدم نمیشه🤣
استرس نگیر عزیزم.به هرچی بیشتر فکر کنی سرت میاد. ب چیزهای خوب و مثبت و نی نیت فکر کن
اتفافا من ذوق اینو دارم زودتر برسه😊
من که پس فردا زایمانمه اسمش میاد بدنم خالی میکنه از ترس
منم استرس دارم همش خودمو در حال زور زدن تصور میکنم 😂😂
منم
من از مخارجش خیلی میترسم.برعکس کاسبی ها خرابه.کار همسرم هم مرتبط با فولاد.همه چی خوابیده.
امیدوارم تا ۳ماه دیگه شرایط اوکی بشه.نگرانم
من بیشتر ذوق دارم تا استرس 😋😛
نه والا از الان بهش فکر نمیکنم
چون به نظرم خیلیییی زوده
آره منم اینجوریم🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.