۱۰ پاسخ

اره منم همینطورم امروز فکر میکردم چطور از زیرش در برم دیدم نمیشه🤣

استرس نگیر عزیزم.به هرچی بیشتر فکر کنی سرت میاد. ب چیزهای خوب و مثبت و نی نیت فکر کن

اتفافا من ذوق اینو دارم زودتر برسه😊

من که پس فردا زایمانمه اسمش میاد بدنم خالی میکنه از ترس

منم استرس دارم همش خودمو در حال زور زدن تصور میکنم 😂😂

منم

من از مخارجش خیلی میترسم.برعکس کاسبی ها خرابه.کار همسرم هم مرتبط با فولاد.همه چی خوابیده.
امیدوارم تا ۳ماه دیگه شرایط اوکی بشه.نگرانم

من بیشتر ذوق دارم تا استرس 😋😛

نه والا از الان بهش فکر نمی‌کنم
چون به نظرم خیلیییی زوده

آره منم اینجوریم🥴

سوال های مرتبط