این کاناله تو روبیکا رو پیدا کن عالیه وایه شروع هم ایده داره هم برنامه میده هم یه کتاب داره پر از تنوع غذایی قیمت هاش هم همه خوبه
@komaki_koudake_man
۶ماهگی!
۶ ماهگی
6ماه که کامل شد واکسنش رو هم زدم اونوقت بعد چند روز شروع میکنم انشاءالله
من هنوز شروع نکردم پنج و ماه و نیمه منتظرم بشه 6
من ۴ماه ۲۰ روز شروع کردم، ولی نمیخوره
اخر ۶ شروع میکنم به امید خدا
من دخترمو پسرم رفلاکس داشتن با تجویز دکترشون از پایان 4 ماهگی شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.